Німецька мова 7 клас

Виконані завдання надсилайте на мою електронну адресу оksana.zaika@ukr.net або у Viber

10.02.2021

Тема: День народження

1.       Ознайомтеся з новою лексикою на с.108

1.       Запрошувати

2.       Чудово, прекрасно

2.Прочитайте діалог вправи 3 с.108.

3.Складіть подібний діалог, використовуючи слова вправи 4.


20.012021 року

Тема: Святковий календар

1.     Ознайомтеся з новою лексикою, запишіть її у словник і вивчіть:

Der Heiligabend Святий вечір

Die Party вечірка

Silvester  Новий рік

einladen запрошувати

Ӥbermorgen післязавтра

vorgestern позавчора

Du irrst dich! Ти неправий!

2.     Прочитайте вірш вправа 1 с.88.

3.     Прочитайте правило на с.89.

4.     Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=l1Dx9z8UhRg

5.     Виконайте письмово вправу 6 с.91 за зразком після таблиці.

 

18.01.2021

Тема: Лексико-граматичні вправи. Повторення.

1.       Завдання на сторінках підручника 85-87.

Виконати перше завдання: створити колаж або презентацію на тему «Наш магазин».  Що можна використовувати? Фото різних відділів магазину, товарів, писати невеликі коментарі (звичайно ж німецькою). Колаж  фотографуємо та надсилаємо,  презентацію  надсилаємо на мою електронну пошту.

 

13.01.2021 року


Тема: Малий показ мод.

1.     Запишіть слова у словник і вивчіть

die Modenschau – показ моди;

der Strumpf – панчоха;

anhaben – мати вдягненим на собі;

kariert – картатий;

cool – класний

2. Grammatische Stoff. Граматичний матеріал!

Gemischte Deklination der Adjektive (Мішана відміна прикметників)

Якщо іменник з прикметником вживається з неозначеним артиклем «ein/ eine», присвійним займенником «mein/meine», «dein/deine», «sein/seine», «ihr/ihre», «unser/unsere», «euer/eure» або заперечним займенником «kein/keine» в однині, то прикметник відмінюється за мішаною відміною й має такі закінчення: прикметника в основному нагадує форму артикля й має такі форми:

 

Kasus

Singular

Maskulina

Feminina

Neutra

Nominativ

ein brauner Rock

eine weiße Mütze

ein buntes T-Shirt

Genetiv

eines braunen Rocks

einer weißen Mütze

eines bunten T-Shirts

Dativ

einem braunen Rock

einer weißen Mütze

einem bunten T-Shirt

Akkusativ

einen braunen Rock

eine weiße Mütze

ein buntes T-Shirt

 

Неозначений артикль або займенники, які його замінюють, не завжди показують досить чітко рід іменника (напр., ein Rock — іменник чоловічого роду, ein T-Shirt — середнього). Тому цю функцію виконує прикметник, показуючи за допомогою закінчення рід іменника (-er — чоловічий рід, -es — середній). При зміні форми артикля або займенника порівняно з формою Nominativ прикметник отримує закінчення -en.

 

Табличку записати в зошит, а закінчення, що виділені вивчити на пам'ять!!

Вправа 5 на сторінці 84.

Що підходить ? Побудуйте письмово речення, враховуйте закінчення прикметників.

z.B. Eine blaue Hose und ein weißes Hemd passen gut zusammen.

                                      

Завдання виконати до наступного уроку.



11.01.2021 року


Тема: Витрачати гроші.

1.     Ознайомтеся з новою лексикою, запишіть її у словник та вивчіть:

Der Schein (дер Шайн) - купюра

Die Mӥnze  (ді Мюнце_ монета

Der Euro (дер Ойро) євро

Der Cent (дер Цент)  цент

Die Abteilung (ді Абтайлюнг) відділ

Ausgeben (аусгебен) витрачати

2.     Розгляньте вправу 1 с.79 та прочитайте підписи під малюнками.

3.     Виконайте вправу 3 с.80 письмово.

У вправі записані відділи в магазині. Перед вправою, у рамочці, записані товари. Вам треба ці товари розписати по відділах, де що можна купити.

Наприклад,

BӥcherMärchen, Romane, Wӧrterbӥcher.

 

4.     Grammatische Stoff. Граматичний матеріал с.81

Сполучники «weil» (тому що) і «da» (оскільки) вводять підрядне речення причини. Речення зі сполучником «weil» стоїть здебільшого після головного речення, а зі сполучником «da» — перед головним.

z.B. (наприклад)

Ich gehe in die Abteilung für Musikinstrumente, weil ich eine Gitarre kaufen möchte.

Da meine Eltern eine Waschmaschine brauchen, gehen sie in die Abteilung für

Elektrogeräte.

 

Правило і приклади записати в зошит!

 Виконані завдання надсилати до наступного уроку.

 


30.12.2020

Тема: В універмазі

 

1.     Ознайомтеся з новою лексикою, запишіть її у словник та вивчіть

Das Kleidungsstӥck (дас кляйдунгсштюк) – предмет одягу

Die Damenbekleidung (ді даменбекляйдунг) – жіночий одяг

Die Herrenbekleidung (ді геренбекляйдунг) – чоловічий одяг

Das Schaufenster (дас шауфенстер)  -вітрина

Die Krawatte (ді кравате) – краватка

2.     Виконайте вправу 1 на сторінці 77 письмово. Запишіть у два стовпчики чоловічий та жіночий одяг. Виконуємо завдання у цей же день на уроці та надсилаємо на перевірку.

3.     Розгляньте вправу 4 на сторінці 78. Спробуйте за поданими фразами скласти усно діалог «Перед вітриною».

23.12.2020 року

Тема:Купувати одяг

1.                Ознайомтеся з новою лексикою, запишіть у словник та вивчіть с.74

Der Anzug (дер анцуг) - костюм

Die Handschuhe  (ді хандшуе)- рукавиці

Der Pulli – (дер пулі) пуловер, светр

Der Stiefel –  (дер штіфель)чоботи, сапожки

Kosten -  (костен)коштувати

Welcher|welches|welche  (вельхер, вельхес, вельхе)– який, яке, яка, які

2.                Розгляньте вправу 2 с.74, запишіть що скільки коштує за зразком.

3.                Розгляньте та прочитайте правила на с.75

4.                Прочитайте діалог вправи 3 с.75.

5.                Вправа 5 с.76 там пісенька. Поспівайте разом за посиланням https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Q8ot6eAMUQs&list=PLGtw6_x24j4ZsyujqlPPK6mw-6PsoaezD

6.                Чекаю ваших робіт до наступного уроку.

 




21.12.2020 

Тема уроку: Контроль говоріння. Ми робимо покупки.

1.     Запишіть у словник та вивчіть нову лексику.

2.     Прочитайте виразно вірш вправи 1 ст.71.

3.     Вправа 3 ст.71 виконати письмово. Замість крапок вставити слова вправи 2 . (В якому магазині треба купити речі).

4.     Вправа 5 ст72 – прочитайте оголошення. Складіть та запишіть своє подібне оголошення.

Завдання виконатитдо 23.12.2020
2020-2021 навчальний рік


Урок німецької мови у 7 класі, дата проведення уроку 25.05.2020 року.
Тема:  Моя Батьківщина
Мета: вчити розповідати про свою батьківщину, складати туристичний маршрут українськими містами.
Сторінки підручника 177-178
1.     Ознайомтеся з новою лексикою, запишіть її до словника та вивчіть напамять:
Das Herz – серце,      die Oberste Ra, t -  Верхована Рада     zugleich – одночасно,   kennen  lernen - знайомитися
2.     Прочитайте прислівя вправи 1 сторінка 177, знайдіть подібні в українській мові.
3.     Розгляньте вправу 2 сторінка 177, знайдіть які міста зображені на малюнках.
4.     Вправа 4 сторінка 178, виправте помилки та запишіть правильно речення. 

Завдання виконати до 26.05.2020 року.






Урок німецької мови у 7 класі, дата проведення уроку 20.05.2020 року.
Тема: Планувати подорож.
Мета: вчити розповідати про планування подорожі, висловлювати свою згоду чи незгоду щодо цілі подорожі


1.     Ознайомтеся з лексикою до теми, запишіть її у словник, вивчіть напамять

das Reiseziel – мета подорожі   die    Klassenfahrt поїздка класом  die Jugendherberge  - молодіжна туристична база vorschlagen  - пропонувати     reservieren - резервувати  

2.     Прочитайте діалог  вправи 3 сторінка 168. Розгляньте правило після діалогу. Зверніть увагу, які прийменники вживаємо при відповіді на запитання  Wohin? (Куди) та Wo? (Де?)
3.     Домашнє завдання: намалюйте малюнок, зобразивши на ньому маршрут подорожі (будь-куди).



Завдання виконати до 25.05.2020 року

Урок німецької мови у 7 класі, дата проведення уроку 18.05.2020 року.
Тема: Лексико-граматичні вправи (Повторення).

Сторінки підручника 166-167

У першій вправі записана пісенька, справа записані слова, які в пісеньці з кожним разом співаються не до кінця. Прочитайте слова пісеньки та прослухайте її за посиланням
: https://www.youtube.com/watch?v=47Ixj5U4EI8. Можете поспівати разом.

Намалюйте малюнок про природу і запишіть коментар кількома реченнями.


Виконати завдання потрібно до 20.05.2020 року.





Урок німецької мови у 7 класі, дата проведення 13.05.2020 року.
Тема: Контроль письма.

1.     Was passt nicht? (Що зайве? Перепишіть вправу та підкресліть слово в кожному рядку, яке не підходить за якоюсь ознакою. Для цього спочатку перекладіть усно слова)
·        Hörenverstehen -  beantworten  - kochen
·        Übersetzen  - springenturnenlaufen
·        Lernen –beantworten – bekommen – feiern
·        Die Ferien – die Űbungen – die Bücher – die Texte
·        Fleißig – gut – klug –schnell
2. Übersetze ins Deutsche und schreibe die Pluralformen.(Перекладіть слова на німецьку мову та запишіть форму множини. Наприклад, озеро – der See der Seen)
     Озеро, долина, острів, пагорб, гора, гніздо.
3. Bilden Sie die Sätze!
(Утворіть та запишіть правильно речення. Наприклад, habe Ich Hobbys viele. Ich habe viele Hobbys/)

habe Ich Hobbys viele.
Bücher Ich in meiner Freizeit lese.
in der Sporthalle Ich Tennis spiele .
sich Kunst interessiert Mutter Meine für.
oft verliert Unsere Spiele die Mannschaft.
ins Kino in der Freizeit Ina geht


Завдання виконати до 15.05.2020 року.





Урок німецької мови у 7 класі, дата проведення 06.05.2020 року.
Тема: Контроль аудіювання.
1.     Прочитайте уважно текст та виконайте завдання до нього.
Ich lebe in Deutschland
Ich heiße Daniel. Ich lebe in Deutschland. Meine Heimatstadt ist Berlin, die deutsche Hauptstadt. Sie liegt in Ostdeutschland. Hier wohnen über 3 Millionen Menschen. Viele Touristen besuchen diese schöne Stadt. In Berlin gibt es viele Sehenswürdigkeiten. Das Sуmbol der Stadt ist das Brandenburger Tor. Nicht weit von dem Tor ist Reistag, dort sitzt das deutsche Parlament Am Brandenburger Tor beginnt die Berlins Hauptstraße, sie heißt «Unter den Linden». Hier ist auch Humbold-Universität. Der bekannteste Platz in Berlin ist der Alexanderplatz. Am Alex steht ein großer Fernsehturm. Man kann mit dem Lift auf den Turm steigen und oben auf die Stadt sehen.

der Osten - схід
die Sehenswürdigkeiten - визначні памятки

Aufgaben zum Text
І. Falsch oder richtig?
1. Ich lebe in Deutschland.
2. Meine Heimatstadt ist Bonn.
3. Die Touristen besuchen diese schöne Stadt nicht.
4. In Berlin gibt es viele Sehenswürdigkeiten.
5. Neben dem Tor ist Reistag.
6. Der bekannteste Platz in Berlin ist der Alexanderplatz.
II. Wähle die richtige Variante! Kreuze «a»‚«b» oder «c» an!
1. Berlin liegt … a) im Osten b) im Westen с) im Norden
2. Hier wohnen… Menschen
a) über 5 Millionen
b) über 4 Millionen
c) über 3 Millionen

3. Am Brandenburger Tor beginnt …
а) die Hauptstraße Berlins
b) der Hauptfluss Berlins
с) der Hauptplatz Berlins
4. Am Alex steht …
a) alter Reistag
b) großer Fernsehturm.
c) bekannte Nikolauskirche


III. Beantworte die Fragen!
1. Wie viel Touristen besuchen Berlin?
2. Gibt es in Berlin Sehenswürdigkeiten?
3. Wo ist Humbold-Universität


 Завдання надіслати до 12.05.2020 року. Є питання? Пишіть у вайбер.




Урок німецької мови у 7 класі, дата проведення 04.05.2020 року
Тема:Контроль читання


Meine Wohnung.
Lieber Paul,
hallo. Wie geht es dir? Ich habe gestern deinen Brief bekommen.  Du schreibst, du kommst bald. Ich zeige dir gern meine Wohnung.
Ich wohne in einem Hochhaus. Mein Haus liegt in der Blumenstraße, nicht weit von der Metrostation.
Unsere Wohnung liegt im dritten Stock. Sie hat drei Zimmer. Es gibt einen Flur, eine Küche, ein Bad, einen Balkon, ein Wohnzimmer, ein Schlafzimmer und mein Zimmer. Die Fenster gehen in den Hof und auf die Straße. Unsere Wohnung ist sehr gemütlich und modern.
Im Flur haben wir eine Garderobe und einen Wandschrank. Die Küche ist sehr geräumig. An der Wand gibt es helle Küchenmöbel, einen Elektroherd. Am Fenster steht ein Kühlschrank. In der Mitte stehen ein Tisch und vier Stühle.
Das Wohnzimmer ist groß und hell. Hier steht eine große Schrankwand. In der Schrankwand steht ein Fernseher.  An der Wand steht ein Sofa. Am Fenster sind zwei Sessel und eine Stehlampe. Das Zimmer hat einen Balkon. Der Balkon ist verglast.  Abends sitzen wir da und trinken Tee.
Das Schlafzimmer der Eltern ist nicht besonders groß. Dort steht ein Doppelbett.  Da gibt es auch zwei Kleiderschränke und eine Kommode. An der Wand hängt ein Spiegel.
Ich habe mein eigenes Zimmer. Mein Zimmer ist auch nicht groß. Rechts an der Wand steht mein Sofa. Am Fenster steht mein Computertisch. Im Zimmer gibt es einen Bücherschrank und zwei Bücherregale.
Abends sitzen wir oft im Wohnzimmer und sehen fern. Ich finde meine Wohnung sehr gemütlich. Da fühle ich mich wohl.
Bis bald!
Viele Grüße
Deine Claudia.
Wortschatz zum Text:
die Fenster gehen in den Hofвікна виходять у двір
die Schrankwandшафа- стінка
verglast seinбути заскленим
sich wohl fühlen – почуватися прекрасно

1. Richtig oder falsch? („+“ „ _“)- 5 б.
1.     Claudia wohnt in einem Einfamilienhaus.
2.     Im Flur gibt es keine Möbel.
3.     Die Wohnung hat zwei Balkons.
4.     Unsere Wohnung liegt im vierten Stock.
5.     Claudia braucht für ihr Zimmer ein Sofa.
6.     Das Wohnzimmer ist groß und hell.
7.     Morgens sitzen wir da und trinken Tee.
8.     Das Schlafzimmer der Eltern ist groß.
9.      In meinem  Zimmer gibt es einen Bücherschrank und zwei Bücherregale.
10.                       Meine Wohnung sehr gemütlich.

П.  Setzen Sie richtig ein: (Напиши в правильной форме глагол) (3 б.)
1.     Die Wohnung ___ aus zwei Zimmern (bestehen)
2.     Alle Fenster ___ nach dem Süden (gehen)
3.     Die Wohnung ___ allen Komfort (haben)
4.     Mein Zimmer ___ modern eingerichtet (sein)
5.     Am Fenster ___ ein Sessel und ein Schreibtisch (stehen)
6.     Im Zimmer ___ meine Tante (schlafen)
7.     Am Fenster _____ mein Computertisch (stehen)
8.     Die Wohnung ____ zwei Balkons (haben)
9.     Wir ____ in einem Hochhaus (wohnen)

      Ш. Schreibe einen Zungenbrecher und ein Sprichwort (2 б.)

     1У.  Beantworten Sie die Fragen: (2 б.)
1.     Wo wohnt Claudia?
2.     Wie viel Zimmer hat deine Wohnung?
3.     Welche Möbelstücke stehen in der Küche?
4.     Wie ist dein Wohnzimmer?

Контрольу роботу виконати до 05.05.2020 року. Якщо є питання – пишіть мені у вайбер.










Урок німецької мови  у 7 класі, дата проведення уроку 29.04.2020  року.
Тема уроку: Ми і природа
Мета: вчити розповідати про своє ставлення до природи
Виконайте  завдання! Всі письмові завдання фотографуємо в зошиті та надсилаємо мені для перевірки на мою електронну пошту  oksana.zaika@ukr.net або у вайбер.
Бажаю успіхів!

Виконати завдання необхідно до 01.05.2020 року.

1.     Запишіть у словник та вивчіть нову лексику:
der Strauch - кущ  riechen – нюхати, пахнути   das Nest  -гніздо   das Schneeglӧckchen - пролісок   das Maiglӧckchen - конвалія das  Reh – косуля
2.     Прочитайте скоромовки вправи 1 сторінка 164, намагайтеся прочитати якомога швидше.

3.     Вправа 4 прочитати тексти, підібрати до кожного відповідний малюнок. Номери текстів та відповідних  малюнків надіслати мені на вайбер.



Урок німецької мови у 7 класі, дата проведення уроку 27.04.2020  року.
Тема уроку:Яка погода?
Мета: вчити описувати погоду різних пір року, складати прогноз погоди
Виконайте  завдання! Всі письмові завдання фотографуємо в зошиті та надсилаємо мені для перевірки на мою електронну пошту  oksana.zaika@ukr.net або у вайбер.
Бажаю успіхів!
Виконати завдання необхідно до 28.04.2020 року.
1.     Запишіть у словник та вивчіть нову лексику
das Gewitter - гроза   wolkig- хмарний  neblig -туманний   sonnig- сонячний     der Blitz  - блискавка  der Donner – грім  donnern - гримить   der Nebel - туман  wehen- віяти   steigen-підніматися   fallen – падати

2.     Розгляньте малюнки вправи 2 та підберіть усно до кожного малюнка підпис.
3.     Вправа 4 сторінка 162 прочитайте. Знайдіть заголовки до кожного тексту. запишіть в зошит речення вправи завдання в), продовжіть його. Треба записати, яку пору року ти любиш. Наприклад: Ich mag den Sommer, weil die Sonne scheint ganzen Tag.

(   Можна використати речення вправи 4)


Урок німецької мови у 7 класі, дата проведення 22.04.2020 року.
Тема: Ландшафти.
Мета: вчити розповідати про різні ландшафти, описувати та порівнювати географічні обєкти країни.

Виконайте наступні завдання! Всі письмові завдання фотографуємо в зошиті та надсилаємо мені для перевірки на мою електронну пошту  oksana.zaika@ukr.net або у вайбер.
Бажаю успіхів!
Всі завдання треба виконати до 26.04.2020 року.


1.     Запишіть в словник та вивчіть слова:
das Gebirge – гори, гірський масив,   der See – озеро, море,    Das Tal- долина   der Bach – водоспад,    die Insel- острів,    der Hӥgel –пагорб,    vielfältig - різноманітний,    niedrig – низький,   sich befinden – знаходитися
2.     Розгляньте малюнки вправи 2 сторінка 158.
3.     Знайдіть на карті вправи 4 сторінка 159 різні ландшафти.
 Прочитайте завдання в)

4.     Розгляньте таблицю вправи 5 на сторінці 160. Виконайте вправу письмово за зразком: Zu den hohen Bergen Deutschlands gehӧren die Zugspitze, der Watzmann. Die Zugspitze ist hӧher als der Watzmann. Der hӧhster Berg Deutschlands ist die Zugspitze.

Урок німецької мови у 7 класі, дата проведення уроку 15.04.2020 року.
Тема:Моя улюблена тварина.
Мета: вчити дітей розповідати, як виглядають тварини, описувати улюблених тварин.

Виконайте наступні завдання! Всі письмові завдання фотографуємо в зошиті та надсилаємо мені для перевірки на мою електронну пошту  oksana.zaika@ukr.net аб/о у вайбер.
Бажаю успіхів!
Всі завдання треба виконати до 20.04.2020 року.
1.Ознайомтеся з новою лексикою на сторінці 155, запишіть її до словників та вивчіть.
das Pony – поні  das Futter  - корм (для тварин)    sorgfaltig  - турботливо   reiten – скакати верхи на коні     traben – скакати риссю   galoppieren – скакати галопом
2.Прочитайте речення вправи 2 сторінка 155, перекладіть та скажіть, що не так.
3.Прочитайте текст вправи 4  сторінка 156 та виконайте вправу 5 дібравши до початку речення кінець  за зразком:
1) – с
4.Домашнє завдання
Написати про свою улюблену тваринку за зразком вправи 8 на сторінці 157 (5 речень)




Урок німецької мови у 7 класі, дата проведення уроку 13.04.2020 року
Thema - Тема:
Unsere Tiere und Körperteile der Tiere – Тварини та їх частини тіла
ст. 150-154

Виконайте наступні завдання! Всі письмові завдання фотографуємо в зошиті та надсилаємо мені для перевірки на мою електронну пошту  oksana.zaika@ukr.net або у вайбер.
Бажаю успіхів!
Всі завдання треба виконати до 15.04.2020 року.

1. Запиши слова та їх переклад в словники.
die Angst - страх;                             haben - мати;       der Urwald - дрімучий ліс;   die Schlange - змія;       die Schnauze - морда;             der Schwanz - хвіст;            der Schnabel - дзьоб;        der Flügel - крило;               die Kralle - кіготь;             die Flosse - плавник;          die  Pfote - лапа;                   das  Horn - ріг;             der Rüssel - хобот;             das Fell - хутро;                    die Feder - перо, пір’я;           der Stahel - колючка.


2. Вправа 1 на сторінці 150.
Прочитайте вірш двічі вголос.

3. Вправа 3 на сторінці 150.
Заповніть таблицю.
z.B.
Wildtiere:
der Wolf, …
Haustiere:
der Kater/die Katze, …
Vogel:
der Spatz, …


4. Вправа 4 на стор. 151.
Спочатку прочитайте текст, а потім скажіть, який заголовок підходить до тексту.
A.   Maria spielt mit Leopold.
B.   Der Teppichlöwe Leopold.
C.   Eine Fahrt nach Afrika.
D.   Marias Geschwister.

5. Вправа 1 на сторінці 152.
Подивися на малюнки та прочитай, як називаються частини тіла тварин.
                             

Домашнє завдання
1.Вправа 4 на сторінці 153.
Прочитайте текст.

Вправа 5 на сторінці 154.
Дайте письмово відповіді на запитання щодо тексту.
z.B. 1) ein Igel hat von 7000 bis 8000 Stacheln.




01.04.2020 року
Сторінки 125-126, записати та вивчити нову лексику, вправа 3 письмово, вставити замість крапок слова, що підходять за змістом

30.03.2020 року

Сторінки 123-124, вправа 3 зробити за зразком, вивчити нову лексику, скласти речення з новими лексичними одиницями.

25.03.2020 року

Сторінки 120-121, опрацювати та вивчити нову лексику, вправа 1 , виписати, що треба для переїзду, вправа 2 прочитати, відповісти на запитання.

23.03.2020 року

Сторінки 118-119, опрацювати нову лексику, вивчити . Виконати вправу 1 письмово (записати, що не має бути в дитячій кімнаті, речення під табличкою продовжити)

18.03.2020 року

Сторінки 116-117, опрацювати нову лексику,  вправа 2 письмово (доповнити речення словами вправи 1Ї. ), вправа 4 прочитати текст.  Виконані завдання фотографуємо та надсилаємо мені на перевірку. 


16.03.2020 року
Сторінки 114-115, опрацювати лексику, вправа 2 усно, вправа 3 на сторінці 115 письмово (написати. Що можна робити в різних кімнатах). Виконані завдання фотографуємо та надсилаємо мені на перевірку. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Дистанційне навчання Дорогі діти! На період карантину переходимо на дистанційну форму навчання