Німецька мова 6 клас


Виконані завдання надсилайте на мою електронну адресу оksana.zaika@ukr.net або у Viber

10.02.2021

Тема: Ми любимо готувати

1.     Ознайомтеся з новою лексикою до уроку на с.101.

1.     Продукти харчування

2.     Фрикадельки

3.     Яйце

4.     Цукор

5.     Сіль

6.     Перець

7.     Смажити

8.     Змішувати

9.     Куштувати

10.           Додавати

2.     Прочитайте текст вправи 3 на с.101.

3.     Виконайте письмово вправу 4 на с.102. (продовжте речення, вибираючи продукти, які використали для приготування Ніна та її дідусь).

 

Домашнє завдання: вивчити слова, читати вправу 1 на с.101.


20.01.2021 року

Тема:Я люблю допомагати батькам

1.     Ознайомтеся з новою лексикою, запишіть її у словник та вивчіть:

Aufräumen  (ауфроймен) -прибирати

Staub wischen (штауб вішен) витирати пил

Biumen gißen (блюмен гісен) поливати квіти

Das Geschirr abwaschen (дас гешір абвашен) мити посуд

Einkaufen gehen (айнкауфен геєн) робити покупки

Bӥgeln (бюгельн) прасувати

2.     Розгляньте малюнки вправи 2  с.90. Склади за малюнками речення, відповідаючи на запитання Що робить Моніка?(під малюнками є зразки)

3.     Виконайте вправу 3 с.91. Під рамкою є зразок, як виконувати вправу. Виберіть з рамки словосполучення і продовжте речення.

18.01.2021 

Тема: Що ти робив учора?

1.       Прочитайте речення вправи1 на с.87. Впорядкуйте речення правильно , щоб вийшла розповідь про те, що робив Марко учора. Речення впорядкувати за часом, тобто, що він робив впродовж дня.

2.       Запишіть номери речень правильно по порядку та надішліть на перевірку. Пишемо тільки номери речень через кому.

3.       Розгляньте малюнки вправи 3 с.88. Складіть речення за поданим зразком, правильно вставивши слова, що в червоненькій рамочці.

Завдання виконуємо до наступного уроку. Є питання? Телефонуйте або пишіть у вайбер.


13.01.2021 року

Тема: Хто рано встає, у того й є.

1.     Ознайомтеся з новою лексикою, запишіть її у словник і вивчіть:

Sich abtrocknen (зіхь абтрокнен) - витиратися

sich anziehen (зіхь анціен) одягатися

sich ausziehen (зіхь аусціен) роздягатися

sich waschen (зіхь вашен) вмиватися

das Bett machen (дас бет махен) застилати ліжко

das Handtuch (дас хандтух) рушник

die Seife (ді зайфе) мило

sportlich (шпортліхь) спортивний

brav (брав) слухняний

der Wecker (дер векер) будильник

die Zahnbӥrste (ді цанбюрсте) зубна щітка

die Zahnpasta (ді цанпаста) зубна паста

die Zähne putzen (ді цене питцен) чистити зуби

2.     Прочитайте вправу 1 на с.83. Випиши в зошит ті речення, в яких говориться, що ти робиш вранці.

3.     Граматичний матеріал. Зворотній займенник sich. https://deutschonline.at.ua/index/zvorotni_zajmenniki/0-17

4.     Виконайте письмово вправу 4 на с.85. Доповніть речення, використовуючи малюнки. Замість крапок вставити слова, що підходять за змістом.

Виконані завдання надсилайте до наступного уроку.

11.01.2021 року


Тема: О котрій годині?

1.     Запишіть у словник та вивчіть нову лексику:

Aufstehen – (ауфштеєн) вставати

Frӥhstӥcken –(фрюштюкен) снідати

Zu Mittag essen – (цу мітаг есен) обідати

Zu Abend essen – (цу абенд есен) вечеряти

Morgengymnastik machen – (моргенгюмнастік махен) робити ранкову гімнастику

Freunde treffen _ (фройнде трефен) зустрічати друзів

Schlafen gehen – (щлафен геєн) іти спати

2.     Розгляньте вправу 1 с.80 та згадайте, як правильно називати час німецькою мовою.  Перейдіть за посиланням та згадайте,  як називати час. https://www.youtube.com/watch?v=CjQ2GwvSShQ

3.     Прочитайте лист вправи 3 с.80 та випишіть у зошити, що робить Артем  щодня за таким зразком:

7 Uhr – ich schon aufstehen

8 Uhr – gehe ich in die Schule

9 Uhr - …

 

Виконані завдання надсилати до наступного уроку. 


30.12.2020

Тема: Після школи

 

1.     Ознайомтеся з новою лексикою, запишіть її у словник та вивчіть:

Die Geige (ді гайге) - скрипка

Der Wochentag (дер вохентаг) – день тижня

 

2.     Згадайте назви днів тижня, перейшовши за посиланням https://www.youtube.com/wПрочитайте текст вправи 4 на сatch?v=GIbB4UCkCfc

3.     Прочитайте текст вправи 4 на сторінці 79.

4.     Заповніть таблицю у зошит, записавши, що робив Алекс кожного дня .

Таблицю заповнити на уроці та надіслати для перевірки в цей же день.



23.12.2020 року

Тема: Навчатися із задоволенням

1.    Ознайомтеся з новою лексикою, запишіть у словник та вивчіть с.73

Der Witz – (дер вітц) жарт

Das Kreuzworträtsel – (дас кройцвортретсель) кросворд

Iӧsen (льозен) розвязувати (завдання), вирішувати (проблему)

2.    Виконайте письмово вправу 1 с.73 . Це слова-їжачки, ми такі вправи робили.Перше слово interessant – цікаво, друге – langweilig  - нудно. В синенькій рамочці записані слова і словосполучення, запишіть їх у дві колонки.

3.    Прочитайте вправу 5 с.75. Там записані гуморески, але вони не завершені. Під вправою в рамочці записані закінчення до гуморесок. Правильно вставте закінчення.

4.    Виконанні завдання надсилайте на перевірку до наступного уроку.

Успіхів! 



21.12.2020 року

Тема уроку: Контроль говоріння. Мої однокласники.

1.     Розгляньте вправу 1 ст.71. Прочитайте речення., зверніть увагу на підкреслені слова.

2.     Прочитайте правило після вправи.

3.     Перегляньте відео про утворення ступенів порівняння прикметників у німецькій мові за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hxeWbkw4vfY .

4.     Утворіть ступені порівняння таких прикметників у зошиті:

Lang –

Breit –

Klein –

Kalt –

Jung –

Hell-

5.     Прочитайте лист вправи 2 ст.72. Знайдіть у листі прикметники.




2020-2021 навчальний рік































Урок німецької мови у 6 класі, дата проведення уроку 25.05.2020 року.
Тема:  Наші тварини і птахи.
Мета: вчити розповідати про допомогу птахам і тваринам узимку, знати назви птахів.


1.     Ознайомтеся з новою лексикою, запишіть її у словник та вивчіть напамять:
Die Elster- сорока,    die Eule- сова,   die Krähe – ворона,     die Meise  - синичка,     die Schwalbe- ластівка,    der Spatz – горобець,    die Specht – дятел,     der Star- шпак,    die Futterkrippe – годівничка,     streuen – сипати,    fӥttern – годувати,   reinigen – очищати.
2.     Розгляньте малюнки вправи 2 сторінка 147.
3.     Виконайте письмово вправу 3 сторінка 148, продовжте речення, які птахи залишаються у нас зимувати, які відлітають у вирій.


Завдання виконати до 26.05.2020 року.




Урок німецької мови у 6 класі, дата проведення уроку 20.05.2020 року.
Тема: Проблеми навколишнього світу.
Мета:  вчити розповідати про екологічні проблеми міст і сіл, вказувати на причину, вживаючи сполучник «denn».


1.     Ознайомтеся з лексикою до теми, запишіть її у словник, вивчіть напамять

Das Abgas – вихлопний газ  das Abwasser – стічні води   der Mӥll - сміття    der Smog- смог   denn – тому що    ӧkologisch - екологічний  die Arbeitsgemeinschaft  - гурток     der Naturforscher - натураліст   das Problem - проблема        
2.     Розгляньте малюнок вправи 2 сторінка 145. Під малюнком є початок речення. Продовжте речення, використовуючи слова з рамки. Записуйте слова через кому.
3.     Прочитайте електронного листа вправи 3 сторінка 146. Розгляньте правило після листа. Випишіть з листа речення, у якому є сполучник den/


Завдання виконати до 25.05.2020 року.



Урок німецької мови у 6 класі, дата проведення уроку 18.05.2020 року.
Тема:Наш навколишній світ
Мета: вчити, які є ландшафти, яка природа навколо села, розповідати про природу села.


1.     Ознайомтеся з новою лексикою до теми, запишіть її у словник та вивчіть.

Die Luft повітря,   das  Grӥn – зелень,  die Landschaft  - ландшафт,  lebendig-  живий,  malerisch – мальовничий,   natӥrlich- звичайний, природний,   rein – чистий,  tot  - мертвий,  bunt  - різнокольоровий,   farbig - кольоровий 
2.     Прочитайте вірш вправи 1 сторінка 142 та виправте його. Запишіть його в зошит.
3.     Прочитайте короткі тексти вправи 4 сторінка 143. Перед текстами є малюнки. Знайдіть, до якого тексту який малюнок підходить.
Домашнє завдання: складіть діалог, використовуючи речення вправи 6 сторінка 144.

Завдання виконати до 20.05.2020 року.




Урок німецької мови у 6 класі, дата проведення 13.05.2020 року.

Тема: Спостереження за погодою та прогноз погоди.
Мета: вчити розповідати про погоду, що робиш при гарній погоді чи поганій, прогнозувати погоду.

1.     Ознайомтеся з новою лексикою, запишіть її у словник та вивчіть.
Es blitzt -  блискати,   im Freien на відкритому повітрі,       heiter ясний, світлий, веселий,    wolkenlos  - безхмарно,   der Regenmantel – плащ,    steigen – підніматися,    der Wetterbericht  повідомлення про погоду,     die Wettervorhersage  прогноз погоди,    beobachten  спостерігати
2.     Прочитайте діалог вправи 3 сторінка140. З ким ви згодні: з Габі чи з Андреасом?
3.     Прочитайте прогноз погоди з вправи5 сторінка 141. Напишіть, якою буде погода, чи зможе Андреас здійснити еекскурсію.


Завдання виконати до 15.05.2020 року.



Урок німецької мови у 6 класі, дата проведення 06.05.2020 року.
Тема: Контроль говоріння
Погода кожної пори року.
Мета:розповідати про улюблений місяць, погоду в
різні пори року.

1.     Ознайомтеся з новою лексикою, запишіть слова у словник та вивчіть
Die Kerze   свічка,    die Sӥßigkeiten – солодощі,      der Karneval – карнавал,      kӥhl - прохолодний  die Natur – природа,    der Zauberer – чарівник
2.     Причитайте вірш вправи 1 сторінка 136, знайдіть, що приносить нам кожна пора року.
3.     Виконайте усно вправу 4 сторінка 138.
4.     Прочитайте текст вправи 5 сторінка 139 та виконайте письмово завдання після тексту.
                                                                          

Завдання виконати до 11.05.2020 року.


Урок німецької мови 6 клас, дата проведення 04.05.2020 року
Тема: Контроль письма
Schreiben


1. Setze sich interessieren in richtigen Form ein. Запиши sich interessieren у правильній формі.
Ich interessiere mich für Theater.
Ich …   …  für Fußball.
Mein Freund …   …   für Malen.
…  du … für Musik?
Wir  …  …  für Tanzen.


2. Wie geht es weiter? Schreib die Steigerungsstufen.Напиши ступені порівняння прикметників.
Kurz - kürzer - am kürzesten
kalt
schön
warm
nett
jung
gut


3. Setze Modalverben: können, müssen, wollen, sollen in richtigen Form ein.Встав модальні дієслова, що в дужках, у правильній формі.
Gabi (können) in der Freizeit Musik hören.
Du (können) in den Ferien Sport treiben.
(Wollen) du am Wochenende Fahrrad fahren?
Ihr (sollen)  Deutsch sprechen.
Unsere Familie (wollen) am Wochenende in den Zirkus gehen.
Ich (müssen) das Gedicht aufsagen.

4. Beschreibe das heutige Wetter. Опиши сьогоднішню погоду.
Якщо є питання – пишіть у вайбер.
Завдання виконати до 05.05.20202 року.






Урок німецької мови у 6 класі, дата проведення 29.04.2020 року
Тема: Контроль аудіювання
Виконайте контрольну роботу та надішліть на вайбер до 01.05.2020 року
1.     Прочитайте текст
Hörverstehen ( 6. Klasse).
II Semester.
Mein Freund.
Das ist mein Freund. Er heißt Max. Er ist 12 Jahre alt. Max ist Schüler. Seine Familie lebt in Deutschland. Sie wohnen in Berlin. Die Familie ist nicht groß.
Sein Vater heißt Paul. Er ist 43 Jahre alt. Er ist Ingenieur und arbeitet bei der Firma BMW.
Die Mutter von Max heißt Karin. Sie ist 40 Jahre alt. Sie ist Ärztin. Sie arbeitet in einer Klinik und kuriert die Kranken.
Max hat einen Bruder. Er heißt Alexander. Er ist 18 Jahre alt. Alexander ist Student. Er studiert an der Humboldt - Universität in Berlin. Max hat auch eine Schwester. Sie heißt Erika. Sie ist 5 Jahre alt. Sie besucht einen Kindergarten.
Max hat Großeltern. Sie wohnen auf dem Lande. Opa und Oma arbeiten nicht. Sie sind Rentner. Sie haben einen Bauernhof. Ihr Bauernhof ist groß.
Max hat einen Onkel und eine Tante. Onkel Iwan und seine Familie wohnen in Poltawa. Er ist Fahrer. Seine Frau Oxana ist Bibliothekarin. Sie haben keine Kinder.
Tante Steffi und ihre Familie wohnen im Dorf nicht weit von Dresden. Tante Steffi und ihr Mann Otto sind Lehrer. Ihr Sohn Franz ist Student. Er studiert an einer Universität in Dresden.

2.     Поставте + або – біля речень

Richtig oder falsch?         

1.     Der Junge heißt Max.
2.     Max ist 15 Jahre alt.
3.     Die Familie von Max lebt in der Ukraine .
4.     Der Vater von Max ist Offizier.
5.     Die Mutter von Max ist 40 Jahre alt.
6.     Die Mutter von Max ist Ärztin von Beruf.
7.     Der Bruder von Max heißt Tim.
8.     Die Schwester von Max Erika ist klein.
9.     Opa und Oma von Max arbeiten auf einem Bauernhof.
10.                        Max hat einen Onkel und zwei Tante.
3.     Оберіть правильну відповідь

Wähle die richtige Antwort aus!
1. Max ist ….
a) klein;
b) Schüler;
c) Student.

2. Die Familie von Max lebt ...
a) in Deutschland;
b) in der Ukraine;
c) in Polen.

3. Sein Vater arbeitet  …
a) in einem Werk;
b) bei der Firma BMW;
c) bei der Firma Volkswagen.

4. Alexander studiert…
a) in der Akademie;
b) an der Schewtschenko-Universität;
c) an der Humboldt-Universität.

5. Erika ist  ... Jahre alt.
a) 8;
b) 7;
c) 5.

6. Die Großeltern von Max arbeiten …
a) nicht;
b) in einer Fabrik;
c) in einem Werk.

7. Die Familie von Onkel Iwan wohnt ...
a) in Kyjiw;
b) in Poltawa;
c) in Berlin.

8. Der Onkel Iwan ist  …
a) Koch;
b) Fahrer;
c) Ingenieur.

9. Tante Steffi  und ihr Mann Otto sind ...
a) Lehrer;
b) Ärzte;
c) Verkäufer.

10. Franz studiert an einer Universität  ...
a) in Hamburg;
b) in Dresden;

c) in Berlin.


Урок німецької мови у 6 класі, дата проведення 27.04.2020 року
Тема: Контроль читання

Контрольну роботу виконати до 28.04.2020

1.     Прочитайте текст


Die Großeltern
Oleh Kowal lebt in der Stadt. Er hat einen Vater, eine Mutter und Großeltern. Die Großeltern leben nicht in der Stadt. Sie leben auf dem Lande. Oleh fährt oft zu den Großeltern auf das Land.
Der Großvater und die Großmutter haben ein Haus. Es ist nicht groß, aber schön. Die Wände sind hell, die Fenster sind weiß. Das Haus steht im Garten.
Im Haus der Großeltern sind drei Zimmer. Alle Zimmer sind hell und sauber. Auf den Fensterbrettern stehen Blumen. Im großen Zimmer steht der Fernseher. Die Großeltern sitzen oft im großen Zimmer und sehen fern.
An einer Wand hängen viele Fotos. Auf einem Foto ist Olehs Vater. Der Vater ist noch nicht alt. Dieses Foto gefällt Oleh sehr gut.
Oleh kommt oft zu den Großeltern. Da freuen sich der Großvater und die Großmutter sehr.
2.     Виконайте завдання до тексту.
  1. Richtig oder falsch.(Правильно чи ні)
1.     Oleh lebt auf dem Lande.
2.     Oleh besucht oft seine Großeltern.
3.     Die Großeltern haben ein Haus.
4.     Das Haus steht im Wald.
5.     Im Haus sind drei Zimmer.
6.     Die Großeltern lieben Oleh oft.

  1. Finde den zweiten Teil des Satzes. єднати частини речення)
1.     Oleh hat                                  a) viele Fotos.
2.     Das Haus ist                            b) einen Vater, eine Mutter und Großeltern.
3.     Alle Zimmer sind                    c) gefällt Oleh sehr.
4.     Die Großeltern sehen              d) hell und sauber.
5.     An einer Wand hängen           e) oft fern.
6.     Dieses Foto                             f) nicht groß, aber schön.

  1. Finde die deutschen Äquivalente zu den ukrainischen Sätzen. (знайти відповідні речення в тексті німецькою мовою)
  1. Бабуся і дідусь живуть в селі
  2. У Олега є мама, тато та бабуся і дідусь.
  3. Будинок є невеликий, але гарний.
  4. Дідусь і бабуся часто сидять у вітальні та дивляться телевізор.
  5. На стіні висить багато фотографій.
  6. Олег часто приїжджає до дідуся і бабусі.






Урок німецької мови у 6 класі, дата проведення 22.04.2020 року.
Тема: Українська столиця.
Мета: вчити розповідати про українську столицю, називати визначні місця, які є в столиці

Виконайте наступні завдання! Всі письмові завдання фотографуємо в зошиті та надсилаємо мені для перевірки на мою електронну пошту  oksana.zaika@ukr.net або у вайбер.
Бажаю успіхів!
Всі завдання треба виконати до 26.04.2020 року.


1.     Запишіть в словник та вивчіть слова:
das Kloster  монастир,  das Hӧhlenkloster  - печерний монастир,die Hauptstrasse -  головна вулиця
2.     Розгляньте вправу 2 сторінка 131, розкажіть за зразком, що зображено на фотографіях.
3.     Прочитайте текст вправи 3 сторінка 132.

4.     Вправа 5  - виконати письмово, зєднати частини речень та записати правильно.


Урок німецької мови у 6 класі, дата проведення уроку 15.04.2020 року.
Тема:Українські міста.
Мета: вчити дітей розповідати про деякі українські міста на називати місце їх знаходження

Виконайте наступні завдання! Всі письмові завдання фотографуємо в зошиті та надсилаємо мені для перевірки на мою електронну пошту  oksana.zaika@ukr.net або у вайбер.
Бажаю успіхів!
Всі завдання треба виконати до 20.04.2020 року.
1.Ознайомтеся з новою лексикою на сторінці 129, запишіть її до словників та вивчіть
Der Industriebetrieb – промислове підприємство  die Kirche – церква
1.     Розгляньта карту на сторінці 129 та дайте відповіді на запитання вправи 3

2.     Прочитайте розповіді дітей про міста, в яких вони живуть. Напишіть подібну розповідь про своє село чи місто. (Домашнє завдання)



Урок німецької мови у 6 класі, дата проведення уроку 13.04.2020 року.
Тема: Die Ukraine ist mein Heimatland – Україна - моя батьківщина
ст. 127-128
Виконайте наступні завдання! Всі письмові завдання фотографуємо в зошиті та надсилаємо мені для перевірки на мою електронну пошту  oksana.zaika@ukr.net або у вайбер.
Бажаю успіхів!
Всі завдання треба виконати до 15.04.2020 року.
                     
1.  Запишіть слова та їх переклад в словники.
die Heimat - батьківщина;   das Heimatland - рідне місто;  das Gebiet - область; rund - круглий, близько;   die Bevölkerung - населення.

2.Вправа 2 на сторінці 127.
Вікторина "Наскільки добре ви знаєте Україну?" Відповідь запишіть у зошит.
z.B. 1) H. 603 700 km2;
Lösungswort: H…

3.
Вправа 3 на сторінці 128.
Прочитайте текст з блогу та доповніть речення словами із рамки. Запиши слова у зошит.
z.B. 1) Osteuropa;


4.
Вправа 4 на сторінці 128.
Турист був неуважним. Прочитайте речення та виправте висловлювання в письмовій формі. Використовуй інформацією з вправи 3 на сторінці 128.
z.B. 1) Das ist falsch. Die Karpaten sind die Berge.

Домашнє завдання: Вправа 5 сторінці 128 .
Напишіть текст для блогу про Україну. Використовуйте інформацію з вправ 2 і 3 сторінці 128.



01.04.2020 року
Сторінки 125-126, ознайомитися з новою лексикою, вправа 2 виконати письмово, вправа 4 прочитати текст, знайти відповіді на запитання у тексті.

30.03.2020 року
Сторінки 122-123, вивчити нову лексику до теми, вправа 4 прочитати, перекласти завдання А), завдання В) виконати письмово за зразком.

25.03.2020 року

Сторінки 120-121, ознайомитися з новою лексикою, вправа 5 виконати письмово( закінчити речення).

23.03.2020 року

Сторінки 116-117, опрацювати нову лексику, вивчити, вправа 4 на сторінці 117 письмово виконати за зразком завдання а). Скласти речення з новою лексикою. Прочитати текст вправи 4 та відповісти на запитання.

18.03.2020 року

Сторінки 114-115. Повторити лексику з теми «Святкувати вдома», написати, які подарунки ти хотів би отримати на день народження.


16.03.2020 року
Сторінки 112-113, опрацювати нову лексику, вправу 1 прочитати, перекласти речення з новою лексикою, вправа 2 розмістити речення в правильному порядку, щоб отримався текст.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Дистанційне навчання Дорогі діти! На період карантину переходимо на дистанційну форму навчання